8. časť – Vplyv jedla na predčasnú ejakuláciu

8. časť – Vplyv jedla na predčasnú ejakuláciu
4 (80%) 1 vote

Dnes vám v tomto článku prezradím niektoré súvislosti ohľadom vašej sexuálnej výdrže, o ktorých ste možno ani netušili. Vďaka tomu môžete vydržať v posteli dlhšie a príjemne uspokojiť vašu partnerku.

Existuje súvis s vašou sexuálnou výdržou a jedlom? Odpoveď je, áno. Čítajte ďalej a dozviete sa viac. V prípade, že sa už zdravo stravujete, pokojne túto časť prejdite na ďalšiu časť seriálu o predčasnej ejakulácii.

Jedlo je jedna zložka nášho života, ktorá výrazné vplýva na to, ako naše telo vyzerá. Sex je v podstate istý druh cvičenia. Zažívate pri ňom viac zábavy a príjemného rozptýlenia, ako pri behaní. Však? :) Nemôžete čakať, že keď budete jesť nezdravo zabehnete maratón. To isté platí o vašich výkonoch v posteli. Stačí niekoľko drobných zmien vo vašom jedálničku a môžete získať väčšiu kontrolu nad vaším vzrušením. Zdravšie stravovanie bude mať vplyv na všetky aspekty vášho života.

Vy vlastne viete, že by ste sa mali zdravo stravovať. :) Omieľa sa to pomaly už všade. Fast food, pivo, sladené nápoje, vyprážané jedlo – tomu by ste sa mali vyhýbať. Tieto jedlá zanášajú naše telá a spôsobujú obezitu. Mali by ste sa zamyslieť nad vašou stravou práve vtedy, ak sa zadýchate už pri chôdzi po schodoch. Ako chcete vydržať v posteli dlhšie, keď sa zadýchate už na ceste do spálne?

Existujú výpovede mužov, ktorí zmenili svoje stravovacie návyky a boli veľmi prekvapení, aký vplyv to malo na ich sexuálne výkony. Získali lepšiu kontrolu nad ich ejakuláciou počas sexu, ale taktiež tvrdili, že ich erekcia je omnoho tvrdšia. Dokonca niektorí cítili pulz vo svojom penise, niečo, čo predtým nikdy nezažili.

Je niekoľko spôsobov stravovania, vďaka ktorým budete zdravší. Dnes sú populárne rôzne druhy detoxikácie. A má to svoje opodstatnenie. Pokiaľ nemáte čistý tráviaci trakt, môžete jesť aj najkvalitnejšiu stravu, aj tak sa živiny nedostanú do tela. Preto je dobré najprv spraviť nejaký druh detoxikácie. Zbavíte sa tak toxínov a až potom môžete zmeniť váš jedálny lístok.

Môžete si vybrať napríklad stredomorskú kuchyňu. Stredomorská strava je bohatá na zeleninu, ovocie, ryby, orechy, strukoviny, antioxidanty, vitamíny a minerály. Mononenasýtené mastné kyseliny, ktoré sa nachádzajú napr. v rybách, olivovom oleji, avokáde či v repke pôsobia protizápalovo i preventívne.

Ďalej veľmi populárne sú dnes rôzne paleo, pračlovečie a warior diéty, ktoré vychádzajú zo základu, že ráno a doobeda hladujete, cez deň vykonáte nejakú aktivitu, potom máte ľahký obed a poriadne sa najete až večer. Samozrejme, nie je úplne jedno čo zjete.

Zlé stravovanie môže mať za následok to, že budete maž nízke hladiny hormónu serotonínu. Tento hormón hrá veľmi dôležitú rolu aj pri procese ejakulujete.

Nevyhnutne musíte dbať aj na stravovacie návyky, pokiaľ chcete zvíťaziť nad predčasnou ejakuláciou a slabou erekciou. V zdravom tele budete omnoho lepšie vedieť ovládať vašu erekciu a vzrušenie. Stanete sa zdravším a budete sa cítiť lepšie. Tým stúpne aj vaše sebavedomie a premietne sa to do vášho sexuálneho života. Možno sa vám to na prvý pohľad nezdá až tak dôležité, ale stravovacie návyky môžu mať naozaj veľký vplyv na to, kedy a ako rýchlo reagujete pri sexe.

Možno sa Vám to nezdá dôležité, ale stravovacie návyky môžu mať naozaj veľký vplyv na to kedy sa pri sexe urobíte.

Ak si myslíte, že tento článok vám pomohol, určite oceníte aj ďalšie informácie, ktoré mám v mojej elektronickej knihe Majster v posteli. Dozviete sa tam:

  • Ako okamžite zlepšíte svoju sexuálnu výdrž.
  • Pochopíte celý proces ejakulácie a získate nad ním kontrolu.
  • Konečne získate uspokojivý sex.
  • Navždy sa zbavíte toho zahanbujúceho pocitu a strachu, že neuspokojíte vašu partnerku.

Ak vás to zaujíma kliknite na tento odkaz.

Komentáre

Zanechajte komentár

* Povinné polia