Tu je návod ako ovládnuť majstrovstvo sexuálnej výdrže, vďaka posilneniu svalov panvového dna

Tu je návod ako ovládnuť majstrovstvo sexuálnej výdrže, vďaka posilneniu svalov panvového dna
5 (100%) 1 vote

Poznáš Kegelove cviky, vďaka ktorým budeš mať lepšiu erekciu a vydržíš v posteli dlhšie?

Ak nie tak tento článok rozhodne prečítaj až do konca.

Kegelove cviky majú nesmierne pozitívny účinok na sexuálnu výdrž. Okrem podpory erekcie a oddialenia ejakulácie pomáhajú taktiež pri liečbe inkontinencie alebo po operáciách prostaty. Ďalej sa dozvieš, ktoré panvové svaly ovplyvňujú prežívanie orgazmu a ako by si ich mal posilniť.

Anatómia panvového dna

Upozornenie: Tento článok nie je písaný lekárom, ospravedlňte, prosím, zjednodušené vysvetlenie.

Aby si cvičil Kegelove cviky dostatočne účinne, musíš najprv vedieť, ktoré svaly sa nachádzajú v oblasti panvového dna a na čo konkrétne tieto svaly slúžia.

Bude potom pre teba jednoduchšie trénovať konkrétny sval, a tak dosiahneš lepšie výsledky.

Tieto svaly ovplyvňujú predovšetkým močenie, erekciu a ejakuláciu.

Ide o 3 svalové partie:

  • pubococcygeus
  • bulbospogiosus
  • ischiocavernosus

Medzi ďalšie svaly v panvovej oblasti patrí aj vnútorný análny zvierač.

Sval bulbospogiosus

Bulbospogiosus stabilizuje penis pri erekcii

Bulbospogiosus stabilizuje penis pri erekcii. Zdroj: wikipedia.org

Sval ischiocavernosus

Ischiocavernosus zaisťuje kontrakcie (šklbanie) pri orgazme

Ischiocavernosus zaisťuje kontrakcie (šklbanie) pri orgazme. Zdroj: wikipedia.org

Sval pubococcygeus

Pubococcygeus tvorí dno panvovej dutiny.

Pubococcygeus tvorí dno panvovej dutiny. Zdroj: wikipedia.org

Klasické Kegelove cviky majú najväčší vplyv na sval pubococcygeus, ktorý je súčasťou väčšej svalovej partie levator ani. Sval pubococcygeus sa nachádza medzi pubickou kosťou a kostrčou a tvorí dno panvovej dutiny. Jeho hlavnou úlohou je kontrola prúdu moču pri močení, resp. semena pri ejakulácii.

Za pevnú erekciu a ostrý uhol vztýčeného penisu zodpovedá sval bulbospogiosus, ktorý obopína penis zo spodnej strany. Ak je tento sval ochabnutý, penis sa pri erekcii poriadne nevzpriami (nevztýči) a napne sa napríklad len vodorovne. Spolu so svalom ischiocavernosus prispieva ku kontrakciám (šklbaniu) pri ejakulácii. Sval ischiocavernosus taktiež pomáha sťahovať análny otvor.

Tajomstvo sexuálnej výdrže a kvalitnej erekcie – trénované panvové dno

Trénované svaly panvového dna podporujú kvalitu erekcie

Trénované svaly panvového dna podporujú kvalitu erekcie.

Ako vydržať pri sexe dlhšie?

Predčasná ejakulácia a slabá erekcia patria medzi problémy, ktoré v určitom životnom období rieši každý chlap.

Hlavne ženy budú mať benefity z toho, keď si chlap posilní svoju erekciu a naučí sa ovládať to, ako dlho vydrží pri sexe. Stáva sa tak rovnocenným partnerom pre ženu, pretože ona potom jednoduchšie dosiahne orgazmus a nemusí to „stihnúť“ za 5 minút, ako to býva v mnohých partnerských vzťahoch.

Dostatočne trénované panvové dno pomáha lepšie ovládať vzrušenie a spolu s hlbokým brušným dýchaním tvoria veľmi účinný spôsob, ako vydržať pri sexe dlhšie.

Posilňovanie panvových svalov Kegelovými cvikmi, samozrejme, nie je jediný spôsob, ako vydržať pri sexe dlhšie. Existuje mnoho ďalších techník. Napríklad veľmi účinný spôsob je tréning s umelou vagínou Fleshlight. Avšak výhodou posilňovania panvového dna nie je len v dlhšej sexuálnej výdrži. Pravidelné cvičenie má pozitívny vplyv aj na zdravú prostatu.

Posilnenie svalov panvového dna ti umožní, aby bol tvoj penis pevnejší a stál pod ostrejším uhlom. Trénované panvové dno bude lepšie prekrvené, čo má pozitívny vplyv na lepšiu citlivosť penisu a predĺženú dobu erekcie.

Ak si myslíš, že Kegelove cviky sú všeliek na všetky mužské problémy, mýliš sa. Tréning môže zlepšiť tvoju výdrž, ale nerieši príčinu erektilnej dysfunkcie. Príčinou môže byť napríklad chronická choroba, akou je cukrovka, resp. problémy s kardiovaskulárnym systémom. Prípadne užívanie liekov na krvný tlak. Ak chceš zlepšiť erekciu, prečítaj si nasledujúci článok o problémoch s erekciou.

Ako cvičiť Kegelove cviky správne – návod pre mužov

Na začiatok niekoľko tipov:

  • Nesťahuj svaly príliš silno. Určite neplatí, že to, čo nebolí, cvičím slabo. Pozor teda na silné zatínanie svalov panvového dna.
  • Nezatínaj iné partie, ako sú brušné svaly a stehná.
  • Pozor na pretrénovanie. Sú to svaly ako každé iné.
  • Ideálne by bolo cvičiť aspoň 3 x denne po 5 – 10 minút.
  • Cvič v pravidelných intervaloch. Napríklad ráno, naobed, večer.
  • Vždy sa pred cvičením vymoč úplne doprázdna, bude sa ti cvičiť lepšie.

Návod na posilnenie svalov panvového dna:

Zatínaj svaly, ako keby si chcel zadržať prúd moču a zase ich uvolni. Hraj sa so svalmi a postupne zistíš, že je v tom rozdiel.

Vyskúšaj nasledovné typy sťahovanie svalov:

  • Stiahni ritný otvor.
  • Stiahni svaly, ako keby si chcel zadržať prúd moču – má to za následok, že keď máš erekciu, penis sa hýbe smerom hore-dolu.
  • pohni svalom tak, aby sa ti zdvihli semenníky nahor.

Opakuj 20 – 30 stiahnutí vždy na niekoľko sekúnd. Daj si pravidelné cvičenie minimálne 30 dní. Prvé dni udržuj zovretie svalov aspoň 3 – 5 sekúnd. Podľa sily svojich svalov. Potom ich uvoľni, počkaj 5 sekúnd a znova stiahni. Postupne môžeš dobu stiahnutia svalu predĺžiť.

Po 30 dňoch môžeš vyskúšať stiahnuť sval na dobu, akú vydržíš. Čiže napríklad 30 sekúnd.

Pri zovretí môžeš skúšať pomaličky uvoľňovať sval len postupne. Napríklad trochu stiahni sval na 5 sekúnd, potom 5 sekúnd stiahni viac a potom opäť najsilnejšie na 5 sekúnd. Následne svaly trocha povoľ na 5 sekúnd, povoľ viac na 5 sekúnd a potom úplne uvoľni. Daj si oddych 30 sekúnd a pokračuj odznova. Opakuj minimálne 5-krát.

Určite si spoj cvičenie s nejakou inou aktivitou, napríklad cvič pri čistení zubov, cestou do práce, alebo pri šoférovaní. Jednoducho preto, aby si na cvičenie nezabudol a vytvoril si si z toho denný návyk.

Zbytočne cvičenie neurýchľuj a pozor na pretrénovanie. Ako pri každom cvičení svalov si dopraj oddych a regeneráciu. Nie je nič horšie, ako preťaženie svalov, ktoré ovládajú tvojho vtáka.

Ak ťa zaujímajú pokročilé techniky na ovládnutie sexuálnej výdrže a zaujímajú ťa aj viacnásobné energetické orgazmy – určite si pozri aj môj prémiový ebook Majster v posteli, kde idem v tejto téme poriadne do hĺbky a učím mužov ďalšie užitočné techniky z oblasti sexuality.

Komentáre

Zanechajte komentár

* Povinné polia