Poradňa pre chlapov #2 – Ako sa zbaviť slabej erekcie bez užívania drahých tabletiek?

Poradňa pre chlapov #2 – Ako sa zbaviť slabej erekcie bez užívania drahých tabletiek?
4.57 (91.43%) 7 votes

Slabá erekcia, resp. erektilná dysfunkcia, je problém, ktorý zasiahol mnohých mužov.

Je definovaná ako čiastočná alebo kompletná neschopnosť dosiahnuť a udržať erekciu potrebnú na sexuálny styk.

Väčšina mužov hľadá riešenie, ktoré je prírodné a trvalé. Čo väčšinou NEPOSKYTUJÚ rôzne tabletky na erekciu, ktoré sú voľne dostupné na trhu. Aj keď z krátkodobého hľadiska problém často vyriešia. Je to podobné, ako keby si zalepil defekt na aute lepiacou páskou.

Aj keď sa rozhodneš ísť touto cestou dávnejšie som písal článok o bylinách a tabletkách na erekciu.

Navyše niektoré pochybné doplnky bez certifikácie Ministerstva zdravotníctva, môžu spôsobiť ešte viac škody ako úžitku.

Pretože erektilná dysfunkcia môže byť spôsobená niekoľkými faktormi, preto treba identifikovať a odstrániť hlavnú príčinu problému.

Problémy s erekciou často spôsobuje:

  • cukrovka,
  • operácia prostaty,
  • kôrnatenie ciev,
  • alkoholizmus,
  • poranenie a iné problémy s chrbticou.

Taktiež na kvalitu erekcii vplývajú aj lieky. Konkrétne z tejto kategórie:

  • upokojujúce prostriedky,
  • antidepresíva,
  • prípravky na znižovanie krvného tlaku atď.

Jeden z najprirodzenejších spôsobov, ako zlepšiť erekciu, je zvýšiť prirodzenú produkciu hormónu testosterónu. Dosiahneš to jednoducho pomocou byliny Kotvičník zemný – Tribulus Terrestris, ktorý sa odporúča užívať mužom po 30-ke. Pretože produkcia hormónu testosterónu postupne s vekom klesá. No a keď sa ti zvýšia hladiny testosterónu, pomôže ti to zvýšiť chuť na sex.

O čom je vlastne celý tento článok?

Najprv si daj do poriadku telo, myseľ, vzťahy, svoj život a erekcie časom príde.

Poďme sa pozrieť na to, ako môžeš zlepšiť erekciu bez toho, aby si musel minúť celoživotné úspory na tony drahých tabletiek.

1. Cvičenie

cvicenie-na-odstranenie-slabej-erekcieJedna z najlepších ciest, ako eliminovať slabú erekciu, je proste začať poriadne makať.

Mnoho mužov, ktorí majú problém s erekciou, má sedavé zamestnanie a málo pohybu.

Fyzické cvičenie je skvelá cesta, ako rozpumpovať krv do celého tela. Navyše počas cvičenia sa vylučujú hormóny, ktoré spôsobujú pocity šťastia a dobrej nálady.

To pomáha minimalizovať stres a podporuje to celkové zdravie. Ak tiež patríš medzi mužov, ktorí dlho necvičili, odporúčam ti začať športovať 4x do týždňa 30-60 minút, prostredníctvom ľahkej pohybovej aktivity.

Ako začať športovať zľahka:

  • 30 minútová prechádzka, ideálne v prírode,
  • plávanie,
  • bicyklovanie,

Keď si po 14 dňoch telo zvykne na pravidelný pohyb, odporúčam  zaradiť pohybové aktivity, ktoré ti krv trocha viac rozpumpujú, ako napríklad:

  • beh a šprint,
  • intervalové tréningy,
  • boxerské vrece,
  • posilňovňa, silové cviky,
  • street workout alebo cross-fit.

Naviac potom budeš dobre vyzerať a s namakanými bicepsami sa budeš cítiť omnoho sebavedomejší.

2. Jedlo

zdrave-jedlo-a-erekciaJedenie nezdravého jedla môže spôsobiť problémy v kardiovaskulárnom systéme. Čo úzko súvisí aj so slabou erekciou.

Ak sa chceš vyhnúť slabej erekcii, tu je niekoľko tipov, ako sa môžeš stravovať zdravšie:

  • Obmedz, resp. najlepšie vôbec nekonzumuj jedlá obsahujúce rafinovaný biely cukor či umelé sladidlá. Aj sladené nápoje.
  • Prestaň jesť vyprážané jedlá.
  • Vyhýbaj sa fast foodu.
  • Jedz čo najmenej konzervovaných výrobkov a polotovarov.
  • Kuchynskú soľ vymeň za himalájsku a snaž sa menej soliť.
  • Jedz viac zdravých rastlinných tukov (orechy, mandle, avokádo, olivový olej, kokosový olej, slnečnicové, ľanové, sezamové, tekvicové a iné semená).
  • Jedz čo najviac tmavého bobuľovitého ovocia. Čím tmavšie, tým lepšie (čučoriedky, čierne ríbezle, černice, hrozno, čerešne, slivky, aróniu).
  • Dodržiavaj pitný režim – minimálne 2 litre čistej prefiltrovanej vody.
  • Zaraď do jedálnička viac ovocia a zeleniny.
  • Obmedz konzumáciu mäsa, údenín a mäsových výrobkov.
  • Snaž sa jesť menej a dopraj si radšej kvalitnejšie BIO potraviny, ktoré obsahujú viac živín ako lacné odpadné potraviny.

Ak to urobíš, tvoja váha sa upraví, budeš žiť dlhšie a taktiež sa budeš cítiť šťastnejší.

Kompletné zoznamy potravín na zlepšenie zdravého životného štýlu a taktiež zlepšenie výdrže pri sexe poskytujem v e-booku Majster v posteli.

3. Odpočinok, relax a kvalitný spánok

kvalitny-spanok-a-erekciaV dnešnej uponáhľanej spoločnosti je odpočinok často podceňovaný. Hlavne u mužskej populácie.

Najlepšiu vec, čo môžeš urobiť pre svoje zdravie, biznis a tvoj penis je, zabezpečiť si pravidelný 7 – 8 hodinový spánok.

Mám tým na myslí, že budeš chodiť spávať a vstávať pravidelne každý deň v rovnakú hodinu a nebudeš zbytočne ponocovať.

Doktor Leproult Phd. z Univerzity v Chicago zverejnil štúdiu, podľa ktorej len jeden týždeň nekvalitného a krátkeho spánku znižuje hladiny testosterónu. To vedie k zhoršeniu kvality erekcie.

Presne aj podľa tejto štúdie je najlepší recept na zlepšenie erekcie: ukladať sa na spánok a vstávať v rovnakú hodinu.

Taktiež po nekvalitnom spánku nepracuje náš mozog na plné obrátky. Môže sa stať, že spíme 8 hodín, ale zobudíme sa aj tak nevyspatí.

Tu je niekoľko tipov, ako zlepšiť svoj spánok:

  • Okamžite prestaň používať lieky na spanie.
  • Spi v úplne tmavej miestnosti bez svetla (žiadne LED svietidlá, kontrolky atď.) alebo používaj masku na oči. V tme mozog produkuje spánkový hormón melatonín.
  • Nezapínaj svetlo, ani keď ideš na WC.
  • Nepozeraj pred spaním TV a nikdy nezaspávaj pri zapnutom TV. Prípadne ho úplne odstráň zo spálne, radšej si pred spaním prečítaj niečo inšpiratívne.
  • Odstráň z okruhu 6 metrov od postele WiFi zariadenia, TV, mobily, tablety a iné žiariče elektromagnetických vĺn.
  • Pred spaním nekonzumuj sladkosti, sacharidy ani ovocie, pretože sa ti zbytočne zvýši hladina krvného cukru. Počas spánku potom jej hodnota klesne veľmi nízko, ty sa na to zobudíš a nebudeš môcť už zaspať.
  • Odstráň budík zo zorného poľa a nastav ho na jemnú melódiu, vyhni sa hlučným a stresujúcim zvukom.
  • Choď spať čím skôr. Najviac regeneračných a detoxikačných procesov prebieha v čase 23:00 – 1:00.
  • Nemaj v spálni vysokú teplotu.
  • Nepi kofeín a alkohol v popoludňajších a vo večerných hodinách.
  • Vyskúšaj pred spaním saunu alebo horúci kúpeľ.
  • Nepi pred spaním veľa tekutín, aby si v noci nemusel ísť na WC.
  • Snaž sa mať nejakú fyzickú aktivitu každý deň. Najlepší spánok majú ľudia, ktorí denne vydajú množstvo energie.
  • Snaž sa schudnúť, ľudia s nadváhou mávajú horší spánok.
  • Nekonzumuj pred spaním jedlá, na ktoré máš alergiu.

Garantujem ti, že tvoj spánok sa po aplikovaní týchto pravidiel zlepší.

Ďalej čo ti odporúčam. Pravidelne, minimálne 1x za mesiac si dopraj relaxačnú masáž alebo wellness pobyt. Teda sauna, vírivka, atď.

V dnešnej dobe je relax a oddych veľmi podceňovaný. Ty potrebuješ dopriať telu oddych, aby sa mohlo odbúrať od stresu a načerpalo nové sily. Lebo stres je často tiež príčina nedostatočnej erekcie.

4. Fajčenie a alkohol

chlast-cigarety-a-slaba-erekciaFajčenie výrazne prospieva k problémom s erekciou. Podľa tejto štúdie, majú fajčiari až o 60 % vyššiu šancu na impotenciu.

Pre krvný obeh je obzvlášť škodlivé fajčenie, pretože zužuje cievy a poškodzuje dýchací systém.

Lekári vyšetrením pohlavných orgánov zistili, že v momente po vyfajčení jednej cigarety, inhalovaný nikotín zníži prietok krvi a spôsobí stiahnutie ciev.

Neznamená to, že každý fajčiar je automaticky impotent. No je jasné, že fajčenie negatívne vplýva na sexuálny život.

Taktiež príliš veľa alkoholu spôsobuje poškodenie pečene a neprospieva ani v sexuálnej oblasti.

Nehovoriac o tom, že mnohí muži sú po požití alkoholu agresívny a to si väčšina žien neužíva.

Ak si fajčiar alebo piješ veľa alkoholu a máš problémy s erekciou, okamžite s týmito zlozvykmi prestaň!

5. Skoncovanie so sledovaním porna

muzSledovanie porna je dnes hodne diskutovaná téma, ktorá môže úzko súvisieť so slabou erekciou.

Problém je ten, že ak často sleduješ porno, vytváraš si v mozgu fyziologické zmeny.

Pri sledovaní porna, mozog chybne vyhodnotí, že sa ideš rozmnožovať. Keď dosiahneš orgazmus pri sledovaní porna, a predtým si videl minimálne 10 – 15 nereálnych virtuálnych sexuálnych partneriek, vystupňuje to produkciu hormónu dopamínu na extrémne vysoké dávky.

Cítiš síce skvelý pocit, ale nie je to prirodzené. Stávaš sa závislým na neustále nových a nových stimuloch vzrušenia. Čo spôsobuje, že na to, aby si vôbec dosiahol erekciu, vyhľadávaš neustále nové stimuly a intenzívnejšie porno.

Potrebuješ vidieť niečo, čo ťa šokuje. Napríklad nasledovné kategórie:

  • tvrdé porno a znásilnenie,
  • sado-Maso, piss, shit,
  • animované porno
  • dvaja chlapi a jedna žena, päť chlapov a jedna žena, gay porno…

To nakoniec spôsobí, že sa ti pri reálnej žene alebo tvojej manželke vôbec nepostaví, pretože si ju videl nahú najmenej stokrát.

A určite nevyzerá ako 20 ročné pornoherečky.

Pri závislosti na porne trpí najviac intímny partnerský život.

Ak chceš skončiť s pornom, ale nedokážeš to a vždy sa k nemu vrátiš, existuje pomoc.

Touto tematikou sa dnes zaoberá mnoho odborníkov, ktorí odporúčajú s pornom okamžite skoncovať.

Napríklad hovorí o tom aj Gary Wilson, autor knihy Your Brain on Porn – Tvoj mozog pri porne.

Naozaj odporúčam pozrieť si toto video. Zapni si aj titulky:

Porno je dnes jednou z najnebezpečnejších závislostí, ktorá číha na mužov už od veku 10 rokov. Najhoršie na tom je, že sledovanie porna je spoločensky prijaté. Dokonca média a väčšinová spoločnosť toto konanie podporuje.

6. Nájdenie životného poslania

hladanie-poslaniaMnoho z nás dnes nerobí prácu, ktorá ich vnútorne napĺňa. Stačí zájsť na ulicu a opýtať sa desiatich mužov, či sa živia tým, čo ich baví. Stavím sa s tebou, že 8 z 10 odpovie: „NIE“.

Mnoho mužov po štyridsiatke zažíva depresiu a „krízu stredného veku“, keď si hľadajú milenky, skáču z lietadla alebo si kupujú veľké hračky (autá, lode a dovolenky). Namiesto toho by si mali vyriešiť sexuálny život a začať čím najskôr napĺňať svoj osud.

Ty vo svojom vnútri tušíš a cítiš, že najviac by ťa duševne uspokojilo, keby si sa mohol živiť napríklad:

  • maľovaním obrazov,
  • fotením,
  • blogovaním,
  • tancovaním,
  • cestovaním,
  • atď. doplň si to svoje.

Avšak máš strach, že by si sa tým neuživil.

Nie si sám.

Drvivá väčšina ľudí nerobí prácu, ktorá ich baví a dokázali by ju robiť aj zadarmo.

Existuje tu súvislosť aj so slabou erekciou. Aj keď v tomto so mnou nemusíš vôbec súhlasiť. Odporúčam ti zamyslieť sa nad týmto.

Pre muža je vždy na prvom mieste jeho životné poslanie.

Aj keď mi budeš teraz tvrdiť, že pre teba je dôležitejšia tvoja rodina alebo manželka – ja s tým nesúhlasím.

Áno, dobré vzťahy sú pre spokojný život veľmi dôležité.

Avšak väčšina chlapov hlboko vo svojom vnútri cíti, že najviac na svete túžia napĺňať svoje životné poslanie.

No a keď ho nepoznáš, alebo v horšom prípade, keď ho poznáš, ale nenaplňuješ ho?

Môže to súvisieť s tým, že sa ti ani nepostaví…

Pokiaľ ráno nevyskočíš z postele s obrovskou radosťou a nadšením, že ideš napĺňať svoj osud – pravdepodobne nenapĺňaš svoje životné poslanie.

Odporúčam, nájdi to svoje čím skôr a venuj tejto činnosti minimálne 1 hodinu denne. Aj keď sa tým nezačneš hneď živiť, na začiatok to úplne stačí.

Ak ťa táto téma zaujala odporúčam ti prečítať knihu David Deida – Cesta pravého muža.

7. Bonusový tip: Žena je zodpovedná za tvoju erekciu

zavretesrdce-a-slaba-erekciaMožno sa ti to už niekedy stalo, že „tam dole“ ti všetko funguje, ale aj tak sa ti pri nejakej žene nepostavil.

Stáva sa to iba občas.

Čím, to je?

Je to jednoduché.

Tá žena pri ktorej sa to stane, NIE je voči tebe otvorená.

Ako to spoznáš?

  • Nie je vlhká medzi nohami, aj keď ste mali 20 minútovú predohru.
  • Jej reč tela prezrádza, že tvoje dotyky sú jej nepríjemné.
  • Neopätuje ti dotyky.
  • Nechce sa milovať dobrovoľne.
  • Je v posteli „drevo“ – iba si ľahne, zavrie oči a čaká kým to všetko skončí.
  • Má nejaké sexuálne zranenia, alebo traumy spojené so sexualitou (znásilnenie, obťažovanie atď).

No a tvoj penis to vycíti, takže sa nepostaví.

Tento koncept sa volá aj múdrosť penisu, a bol spomenutý v jednej knihe, už neviem v ktorej.

Tvoj penis chce pripomenúť tvojmu mozgu, že v túto chvíľu vlastne o sex vôbec nemáš záujem. Erekcia nie automatická reakcia v tele ako dýchanie.

Ujasni si teda, či sa chceš s tou konkrétnou ženou naozaj milovať.

Taktiež žena by sa taktiež mala naučiť, čo máš rád.  Teda to, aká forma dráždenia penisu ti vyhovuje.

Ženy sa väčšinou boja použiť silnejšiu stimuláciu. Neskúsené ženy to treba len naučiť. To je celé.

Záver

Toto bolo 6 spôsobov ako zlepšiť svoju erekciu. Odporúčam ti ich aplikovať postupne. Každý mesiac sa zameraj na jednu oblasť a za 6 mesiacov vyhodnoť, ako sa ti erekcia zlepšila.

P. S.: Ty si si ešte neprečítal článok o slabej výdrži pri sexe? Určite si pozri aj prvý diel z poradne pre chlapov, kde som podrobne rozoberal, ako zlepšiť výdrž pri sexe.

P. P. S. : Ak máš problémy s erekciou alebo so slabou výdržou pri sexe, odporúčam ti pozrieť si aj môj prémiový e-book Majster v posteli, kde sa dozvieš, ako dosiahnuť viacnásobné orgazmy a vydržať pri sexe o 10 – 30 minút dlhšie.

Komentáre

Zanechajte komentár

* Povinné polia